30 CrossFit workouts voor thuis of op vakantie

CrossFit workouts voor thuis

Vakantie. Oh yeah baby! De totale ontspanning, lekker eten, alcoholische versnaperingen en er even lekker tussenuit. Maar dan komt al vrij snel de lichte paniek opzetten. Hoe ga ik nu zorgen voor mijn wekelijkse portie CrossFit?! Meestal lukt dat dus niet. Eenmaal weer aan het werk wil je er weer vol voor gaan, maar binnen de kortste keren zit je agenda weer propvol en schiet CrossFit er bij in. We kennen het allemaal. Maar heb geen vrees! Hieronder vind je maar liefst dertig (we herhalen: dertig!) CrossFit workouts voor thuis of op vakantie! #Feest!

CrossFit workouts voor thuis

Oké geen mooi verhaal dit keer maar gewoon pure CrossFit. Dertig CrossFit workouts voor thuis of op vakantie. Komt ‘ie dan hè!

1. 400 meter run, 21-15-9 squats and burpees, 400m run

Lekker basic, kort en krachtig!

2. Home Murph: 1 mile run, 100 pushups, 200 situps, 300 squats, 1 mile run

Jij na afloop:

3. 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1: Squat, Sit-up, Burpee

Hij loopt af, dus mentaal een eitje!

4. Tabata push-ups, sit-ups, squats, burpees

Ah Tabata! Heb je nog een beetje rust tussendoor!

5. 100 pushups, 100 air squats, 100 sit-ups

Niet nadenken en gewoon gaan!

6. 5 rounds for time – 30 push-ups, 40 sit-ups, 50 squats

Vijf rondes lang alles geven!

7. 50-40-30-20-10 – Squats and Tuck Jumps (or box jumps if you have a 20-24″ ledge to jump onto)

Als je geen box hebt maak je dus Tuck Jumps. Zo hoog mogelijk springen en knieën helemaal optrekken.

8. 5 push-ups, 10 sit-ups, 15 squats. each minute on the minute for 20 minutes

Een EMOM is altijd goed!

9. AMRAP 15 – 5 push-ups, 15 sit-ups, 30 squats

Back to the basics!

10. 5 Rounds – Max pushups in 30 seconds.  Max situps in 30 seconds.  Rest 1 minute between rounds

Max it out baby!

11. 50 Sit ups, 25 tuck jumps, 40 push ups, 25 vertical jumps, 30 squats, 25 burpees

Beetje springen, mooi man!

12. 400 meters: Broad jump burpees

Voor als je ff een blokkie om gaat.

13. 800 meters – Broad jump burpees

Idem.

14. 1 mile – Broad jump burpees

Als je dit gaat doen ben je verplicht om te filmen you crazy bastard!

15. Fantastic 50 – 50 jump tucks, 50 pushups, 50 air squats, 50 handstands, 50 lunge walk steps, 50 sit ups, 50 second L-sit hold, 50 burpees – for time

Echt fantastisch ja!

16. 10 Rounds – 10 air squats, 10 pushups, 10 situps, 10 dips

Salsadip?!

17. AMRAP 20 – 20 walking lunges, 20 situps, 20 pushups, 20 squats

Lunges én squats?!

18. 100 air squats for time

More squats…

19. 200 air squats for time

Oké, please stop…

20. 300 air squats for time

Ass to the grass!

21. 21-15-9 – situps, pushups, and airsquats

21-15-9. Elke keer weer kippenvel als je die nummers tegenkomt.

22. 100 air squats, 50 pushups, and a 1 mile run

Run Forrest, run!

23. Death By Pushups – Do one pushup per minute at the top of every minute.  How many rounds can you complete before you cannot complete the required pushups?

Doodmoe word ik er van!

24. Death By Air Squats – Do one squat per minute at the top of every minute.  How many rounds can you complete before you cannot complete the required squats?

25. Death By Burpee – Do one burpee per minute at the top of every minute.  How many rounds can you complete before you cannot complete the required burpees?

Hmm… 1 rondje moet lukken.

26. 4 Rounds for time – 400 meter run, 20 burpees

Rennen en burpees mag ook tegelijk, maak er wat moois van!

27. 7 Rounds for time – 10 pushups, 10 squats, 200 meter run

Hóeveel meter run?

28. 100 Burpees for time

Is dat alles?

29. 10 Rounds – 10 Broad jump burpees.  Rest 30 seconds between rounds

Ha! Rust. Me likey!

30. 4 Rounds – 800 meter run, 30 squats, and 30 pushups

Kan er ook nog wel bij!

Wees creatief

 

Natuurlijk kun je met bovenstaande workouts ook lekker creatief zijn. Je kunt ook prima je eigen CrossFit workouts voor thuis of op vakantie maken. Laat het ons vooral weten als je iets moois bedacht hebt!




Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *